راه های تحصیل در کانادا

Wiki Article

هزینه ادامه تحصیل در کانادا فقط شهریه دانشگاه نیست. زندگی هم خرج دارد. با هزینه زندگی دانشجویی در کانادا آشنا شوید و برنامه‌ریزی کنید.

شهریه هریک از مؤسسات زبان در کانادا با یکدیگر متفاوتند.

فقط دانشجویان تمام- وقت می توانند در مشاغل آزاد و خارج از دانشگاه کار کنند. مزیت اصلی کار ضمن تحصیل در کانادا علاوه بر درآمد زایی برای ادامه تحصیل راحت در کانادا، می تواند اخذ تجربه کاری و آشنایی با فرصت های بازار کار در راستای مهارت ها و توانمندی های دانشجو باشد.

کانادا یکی از گران ترین استان های کانادا برای تحصیل به شمار می رود.

برای اخذ پذیرش لیسانس از دانشگاه‏‌های کانادا باید دارای مدارک زیر باشید: اسکن ترجمه مدرک و ریز نمرات دو سال آخر دبیرستان به همراه کپی فارسی (مدرک و ریز نمرات پیش دانشگاهی و دیپلم برای دانش آموزان نظام قدیم)

در مقطع کارشناسی در کانادا شانس دریافت بورسیه زیاد نیست. در صورت داشتن معدل و نمره زبان بالا و بسته به شرایط دانشگاه ممکن است بین ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار دریافت کنید.

با این حال هر مدرسه ای در کانادا شهریه بخصوصی را برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته است. این شهریه میانگین سالانه ۱۶,۰۰۰ دلار کانادا است.

شرایط مهاجرت به کانادا شرایط تحصیل در کانادا شرایط کار در کانادا شرایط جاب آفر کانادا شرایط سفر توریستی به کانادا شرایط سرمایه‌گذاری در کانادا با ما در تماس باشید

سرمایه‌گذاری در بریتیش کلمبیا سرمایه‌گذاری در انتاریو سرمایه‌گذاری در نیوبرانزویک سرمایه‌گذاری در ساسکاچوان سرمایه‌گذاری در آلبرتا سرمایه‌گذاری در مانیتوبا سرمایه‌گذاری در نیوفاندلند و لابرادور سرمایه‌گذاری در جزیره پرنس ادوارد سرمایه‌گذاری در نوا اسکوشیا سرمایه‌گذاری در یوکان سرمایه‌گذاری در مناطق شمال غربی برنامه‌های سرمایه‌گذاری کبک

سیستم آموزشی کانادا دارای مقاطع تحصیلی مختلفی است که بعضی از این دوره‌ها در سیستم آموزشی ایران وجود ندارد. به طور کلی مقاطع تحصیلی در کانادا از دوره قبل از دبستان تا دانشگاه شامل: مهد کودک، پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه، دیپلما، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری است که در صفحه دوره‌های تحصیلی کانادا به توضیح هر مقطع تحصیلی پرداخته‌ایم.

 اگر سطح زبانی شما آماده نباشد، تمام مدارس دوره تقویت زبان دارند که گاهی رایگان و گاهی با شهریه مجزا قابل استفاده هستند. سیستم فارغ‌التحصیلی از راه های تحصیل در کانادا مدارس کانادا هم سیستم متفاوتی با ایران بوده و براساس واحدهای درسی گذرانده شده در پایه دهم و یازدهم و دوازدهم دبیرستان خواهد بود.

کنند. در ادامه همین مقاله ما به دلایل تحصیل در کانادا اشاره کرده و آنها را به

حداقل نمره زبان: آیلتس ۶.۵ یا معادل آن (امکان گرفتن پذیرش مشروط در برخی رشته‌ها وجود دارد)

شاید یکی از اتفاقات ناخوشایند زندگی برای کسی که ویزای تحصیلی کانادا اقدام کرده، دریافت جواب منفی از سفارت کانادا و ریجکت شدن ویزا است.

Report this wiki page